Translate

2013年10月16日水曜日

monday

5時くらいに家に帰った

学校にいたり、行ったこと無いところに行ってみたりしていつのまにか7,8時くらいになってたりする。
家の周りを歩くのは平日の朝か土日だけで、今まで家の近所のお店は入ったことが無かった。(土日は閉まっている)

だから、まだお店が開いているのが新鮮な感じがした。駅前にわりと広い公園と教会があって、道路を挟んで、cafe bar、古本屋、パン屋、ペット用品店、靴屋、ビーズ屋、自転車屋が並んでいる。

古本屋は、本だけじゃなくてレコードやCDなんかも置いてあった。おじさんとアルバイトのような男の子がお店番をしていた。真っ黒のモップのような犬もいた。
プラハの人は犬が好きだ。
umenie(芸術)って書いてあるあたりを見る。
ゴッホやモディリアーニとか教科書のような並びの画集がぎゅうぎゅうにならんである。ぎゅうぎゅうに挟まれてる本を出したり入れたりして、絵本をみたり、ポストカード(古い)を見た。一番古いので1920年代のものだったと思う。紙の上部だけ金で色付けされていた。良い挿絵の絵本があった。イラストが可愛くて、目に焼き付けた。

パン屋は、何度か買ったことがある。フランスパンを切ったものの上に、ポテトサラダとハムとかが乗っているのが美味しい。それだけちょっと数が減っているから、それを頼む。1という時、親指を使うのをここのおばちゃんを見て覚えた。人差し指使うと、2?って思われるかもしれない。机が2つ置いてあって、食べていくこともできる。

ペットショップ用品店はだれも人がいなかった。ペットフードのにおい。

ビーズ屋は、こじんまりとした感じで、お姉さんがレジに座っていた。壁と間にラックが置かれていて、袋詰めされたビーズがずらーーっと並んでいる。端っこの方に、ピアスの金具とかてぐすも置かれていた。小さいペンチが600円くらいで、100円SHOPって凄いなぁと思った。
ビーズを買って帰った。



Išiel som domov okolo 05:00

A môžete sa o 7 a 8 v čase, keď sa nepozorovane , alebo ísť do miest , ktoré nie sú , alebo sú v škole , ktoré ste vykonali .
Chodiť okolo domu a len cez víkendy alebo vo všedný deň ráno som nikdy nakupovať v susedstve domu , išiel až do súčasnosti . ( Aj je zatvorený v sobotu av nedeľu )

Takže čerstvý pocit má shope stále otvorené . Ak je kostol a pomerne rozsiahly park v prednej časti stanice , cez cestu , kaviareň s barom , antikvariáte , je pekáreň , pet dodávky obchod , obchod s obuvou , predajňa perličiek , cyklistický obchod postavili .

Antikvariáte , bola uvedená aj niečo CD a nahrávať nielen to . Chlapec , ako prácu na čiastočný úväzok a strýko svojho predajcu . Boli tiež ako pes šticou čierne .
Pražania sa mi páči psi .
Vidím hit , ktorý hovorí , že ma umenie ( art ) .
Umenie kniha sekvencie , ako učebnice, ako sú Modiglianiho a Van Gogha Aru lemované preplnené . S alebo dať alebo knihu , ktorá je obložené preplnené , môžete sa pozrieť na obrázkové knihy , videl som pohľadnicu ( starý ) . Myslím , že to bolo niečo , čo v roku 1920 , pretože je najstarší . Začiatok papieri boli farebné zlatom . Tam bol obrázková kniha dobrých ilustrácií . Ilustrácie je roztomilý , spálil som oči .

Pekáreň , kedy kúpil niekoľkokrát . Vynikajúci na vrchole ten , ktorý odrezal francúzsky chlieb , ako šunkou a zemiakovým šalátom je na koni . Pretože ich počet znížil trochu moc , ja na neho spýta . Spomínam si , sledoval tetu tu, keď sa to raz , a použitie palca . Ukazovákom , sa môže zdať ' s 2 ? Stôl bol dal dve , je možné ísť k jedlu .

Nikto nemá nikto zverimexov obchod dodávok . Vôňa spoločenské zvieratá .

Predajňa perličiek , pocit , že bol malý , staršia sestra sedela na pokladni . Rack je umiestnený na stene medzi , v rade za sebou viac inovácií korálky , ktoré boli vreciach sa posunie . Smerom k Hajikko , tiež rybár ako kovanie s prepichnuté náušnice boli umiestnené . Myslel som , že malé kliešte na asi 600 jenov , to bolo naozaj úžasné , ja 100 len SHOP .
Vrátil som sa ku kúpe korálky .






私は5:00の周り家に帰った

そして、あなたは一度に7〜8程度見過ごさこと、であるかどうか、学校にある場所に行くことができ、あなたが行ってきた。
家の周りを歩くと、唯一の週末や平日の朝に、私は近所の家を買うことは決してありません、現在まで行ってきました。 (それは、土曜日と日曜日に閉じられていますが)

だから、新鮮な感じが店はまだ開いている。教会は駅の目の前ではかなり大規模な公園である場合は、道路を横断、カフェバー、アンティークショップ、パン屋、ペット供給の店、靴屋、店の真珠、構築されたバイクショップ。

古物も、何かのCDとレコードだけでなく、言及されました。少年、アルバイトと叔父のディーラーとして。彼らは、 STIC黒い犬としてもあった。
私は犬が好き地元の人。
私は私に語ったヒットを参照してくださいその芸術(アート) 。
アートブックの配列は、モディリアーニ、ゴッホなどの教科書が、とあるように混雑して並ぶ。または与えるか、または混雑が並んで本を使用すると、絵本を見ることができ、私ははがきを(旧)を見た。私はそれが1920年に何かだったと思う、それは最も古いものです。紙の上部には金色だった。良い絵本のイラストがありました。かわいいのイラスト、私の目を燃やした。

何回か買ったベーカリー、 。ハムとポテトサラダのように、フランスパンを切ったものの上に優れたが乗っている。その数ははるかに少し減少しているので、私は彼に尋ねた。私はときに一度、ここで叔母を見て覚えて、インチを使用しています。人差し指、それの2に見えるかもしれません?テーブルは、2つを与えられた、あなたは食べに行くことができます。

誰も1匹ストア事業の供給を持っていません。フレグランスペット。

それは小さな、お姉さんだったこと感じストア真珠は、チェックアウト時に座っていた。ラックの移動を袋に入れた革新ビーズ、上の行に、壁の上にある。 Hajikkoに向かって、また、漁師は、ピアスとのフィッティングとして配置されています。私は、約600円の小さなペンチ、それは本当に素晴らしいと思った、私はちょうど100ショップ。
私はビーズを買いに戻った。



(Google翻訳 日本語→チェコ語→日本語)

0 件のコメント:

コメントを投稿